Ierusalem
În timp ce urmărește o oportunitate la Shogun, care i-ar putea schimba viața, Harper primește un test neașteptat de la Bloom. Yasmin se confruntă cu Celeste, cu tatăl ei și cu viitorul pe care și l-a imaginat.