Boxerul gâscă
În mijlocul unor zvonuri legate de disponibilizări, profesorii apelează la sindicat pentru a-și proteja slujbele, în timp ce Hank încearcă o altă abordare. Lily are un interviu pentru un post la o școală privată de prestigiu din New York.