T2. Trainspotting
La început, a fost o ocazie... apoi o trădare. Au trecut 20 de ani. Și Mark Renton se întoarce în singurul loc pe care îl poate numi acasă, unde îl așteaptă vechii lui prieteni: Spud, Sick Boy și Begbie.