George Saunders
Atunci când George Saunders vizitează Colegiul Railton, profesorii încearcă să-l impresioneze pe faimosul scriitor, în timp ce Hank își aduce aminte de propria carieră eșuată de scriitor. Hank și Lily așteaptă un anunț de la fiica lor, Julie.