În timp ce Wild, cu ajutorul fiicei sale Amy, lansează o campanie media pentru a aduce opinia publică de partea lui, Jonas Pierce îi încurajează pe Álex și pe Lucía să identifice epava jefuită cât mai curând posibil și să meargă mai departe cu procesul.