Álex încearcă să se adapteze la noul său loc de muncă la Ministerul Culturii. Rutina birocratică se oprește când primește o notificare de la ambasada Spaniei în Statele Unite: Frank Wild a găsit o comoară care ar putea aparține unui naufragiu spaniol.