Salvarea
Nicky, Henry, Ryan și Pei-Ling încearcă să înțeleagă niște informații tulburătoare pe care le-au aflat despre Xiao. Althea și Dennis o ajută pe sora lui după ce ea află că banii au dispărut din trustul caritabil al familiei lor.