Recoltă
Nicky este forțată să pună relația cu Bo pe ultimul loc, în timp ce își dă seama cum să o ajute pe Pei-Ling. Sebastian este îngrijorat. Althea și Evan îl ajută pe Jin. În cele din urmă, Zhilan acționează.