Harmony
De vreme ce marea redeschidere a Harmony Dumplings se apropie, toată lumea încearcă să se asigure că nu vor exista probleme. Jin se confruntă cu o nouă provocare, iar Ryan încearcă să găsească cadoul perfect pentru Sebastian.