Nu-mi da drumul niciodată
Caroline, nemulțumită că se simte a un pion în planul de răzbunare al lui Lily și al ereticilor, descoperă un detaliu șocant despre trecutul lui Stefan. Alaric îi cere ajutorul lui Bonnie.