Iadul înseamnă ceilalți oameni
Blocat în nestemata Phoenix, Damon e chinuit de o experiență traumatizantă din perioada Războiului Civil și este forțat să se confrunte cu cel mai întunecat demon al său pentru a ieși de acolo.