Lucruri pe care le-am pierdut în foc
Tyler se întoarce în oraș pentru petrecerea de dinaintea nașterii copiilor lui Alaric și Caroline descoperă ceva tulburător legat de Alaric și planurile lui pentru viitorul copiilor.