Celula
Elena apelează la Aaron pentru ajutor. Damon îi spune Elenei despre o situație sfâșietoare din trecutul lui pe care a menținut-o secretă timp de decenii întregi. Stefan continuă să-i ofere sprijin lui Katherine.