Pentru cine bat clopotele?
Damon și Elena încearcă să-l ajute pe Stefan în timpul unei perioade pline de confuzie, ceea ce o conduce pe Elena într-o călătorie emoționantă. Caroline face un efort să-l cunoască mai bine pe Jesse.