Știu ce ai făcut vara trecută
În premiera sezonului cinci, Elena, după o vară pasională cu Damon, pleacă la colegiul din apropiere, cu Caroline pe post de colegă de cameră. În plus, Silas își face apariția și îi înfricoșează pe toți.