Tipuri de pâine
În timp ce Paul și Judith experimentează cu gătitul, Julia abordează un alt fel de „pâine”. Pe măsură ce un Russ lipsit de somn îi încredințează lui Alice și mai multă muncă, viitorul poziției lui Avis în emisiune este pus sub semnul întrebării.