Dulciuri
În timp ce WGBH culege recompensele eforturilor noului lor star, un rival gelos amenință succesul postului. În timp ce Julia se confruntă cu prețul faimei, Paul începe să accepte înfrângerea, iar Alice își schimbă direcția.