Omletă
În 1962, Julia Child, autoarea unei cărți de bucate, lansează cu îndrăzneală un serial de televiziune revoluționar centrat pe demonstrații pentru bucătarul de acasă – în ciuda sfaturilor directorilor posturilor și ale propriului soț.