Răul familiar
Spencer face o mișcare riscantă. După o conversație cu Ricky, Charles își dezvăluie planurile pentru echipă. Joe și Reggie cer ajutorul lui Vernon și al lui Terrell "Sizzle" Suggs ca să-i convingă pe cei de la Illegal Civilization.