Copii îs ok
Spencer le cere ajutorul fraților Anderson. Joe îi promovează pe cei din Illegal Civilization în fața unei mari firme de încălțăminte. Ricky își pierde răbdarea la petrecerea dată de vecinul său. Julie îl acuză pe Charles că se teme de succes.