Fraier
Spencer vrea să crească valoarea brandului SportsX TV, iar Joe are parte de o nouă ofertă. La insistențele Jaydei, Spencer se întâlnește cu Quincy. Ricky încearcă să îi dovedească lui Kisan că încă mai poate juca.