Pe spinarea sa
Spencer află că planul lui de a aduce o echipă în Las Vegas se poate să fie în pericol. Ricky se află la o răscruce, atât la nivel personal, cât și profesional. Charles vede cum i se împlinește visul în Miami, însă are regrete.