Urăsc New York-ul
Cu întâlnirea acționarilor programată peste o săptămână, Spencer, Joe și dl. Anderson caută în nord finanțare pentru stadionul din Vegas. Larry testează limitele loialității și răbdării lui Charles; Ricky primește un diagnostic dur.