Nebunia de sâmbătă
Spencer încearcă să intermedieze pacea dintre Travis și un critic. Încercând să se obișnuiască cu noul său rol în echipă, Charles trebuie să dea niște vești proaste. Joe se întâlnește cu Andre. Dennis vrea ca părerea lui să conteze mai mult.