Intră în templu
Spencer vrea să ia un client important de la Andre, rivalul său, și încearcă să găsească un remediu rapid pentru problemele sale fizice. Ricky se gândește în ce direcție să o ia. Reggie se luptă pentru ce consideră că Vernon îi datorează.