Lumea durerii
Spencer și Joe vor să găsească slăbiciunea lui Andre, iar Vernon așteaptă nerăbdător niște vești. Jason se lovește de niște obstacole în timp ce încearcă să atragă un client, iar Ricky încearcă să-și înțeleagă tatăl.