Înșelătorie
Spencer e obligat să își confrunte trecutul pentru a încerca să-l salveze pe Vernon, iar Joe își ia un angajament permanent în privința viitorului său. Charles își folosește calitățile de fotbalist la dealership-ul de mașini.