Totul e totul
Charles se hotărăște să fie egoist, în timp ce Joe negociază cu Maximo. Când activitățile lui Ricky din afara terenului apar în presă, acesta e obligat să recunoască totul pentru a-și salva cariera. Spencer e nevoit să-și înfrunte temerile.