Prezent: În cei 33 de ani de când Kathie Durst a dispărut, nu s-au aflat prea multe despre ce s-a întâmplat cu ea, iar trupul nu i-a fost găsit. Fără răspunsuri, familia și prietenii ei continuă să caute adevărul.