După aproape 20 de ani de la dispariția soției lui, Robert Durst ajunge pe prima pagină a ziarelor când Susan Berman, cea mai bună prietenă a lui, un martor cheie în cazul dispariției lui Kathie Durst, este ucisă în LA.