Casele altor oameni
Cu Miranda pe urmele ei și agenții FBI din ce în ce mai aproape, Cassie îl implică pe Max într-un plan care include o spargere și o fraudă cibernetică. Annie e forțată să întoarcă o favoare și secretele lui Megan amenință să iasă la suprafață.