În caz de urgență
Atunci când însoțitoarea de zbor Cassie Bowden îl întâlnește pe pasagerul chipeș și seducător Alex Sokolov în zborul spre Bangkok, ea decide să petreacă o seară extravagantă și plină de alcool în compania lui.