Iepuri
Cutremurată de propriile ei minciuni și sub presiune din partea FBI-ului, Cassie nu respectă sfatul lui Annie, avocată și cea mai bună prietenă a ei, de a sta cuminte și încearcă să o găsească pe misterioasa parteneră de afaceri a lui Alex.