Confesiuni
Louis se întâlnește cu Prior. Joe îl vizitează pe Roy Cohn la spital. Cohn îi dă binecuvântarea părintească. Prior se duce la tribunal, deoarece află despre Joe. Belize se duce cu el, dar nu îi poate oferi alinare. Prior se împrietenește cu Hannah.