Visul
În timp ce Joe e sedus de Louis, Prior are un vis cu Îngerul. Sănătatea lui Cohn se deteriorează rapid. Halucinațiile lui Harper sunt întrerupte de realitate. Prior îi spune lui Belize despre misiunea lui divină și Hannah încearcă să o ajute pe Harper.