Solul
Prior se întoarce acasă și este vizitat de doi dintre strămoșii săi care au venit să anunțe venirea Solului. Roy, vizitat de fantoma lui Ethel Rosenberg, se ceartă cu Joe. Mai târziu, Joe și Louis se întâlnesc în Central Park.