Înmormântarea cu onoruri a Nataliei are loc în Varșovia. Coșciugul ei este flancat de ofițeri ai poliției de frontieră care formează garda de onoare. După înmormântare, doamna procuror Dobosz se întâlnește cu vice-ministrul care îi oferă dovezi noi.