Poliția verifică scena crimei Nataliei pentru a păstra dovezile. Doamna procuror Dobosz găsește bricheta lui Rebrow (cu un lup gravat pe ea) în iarbă și apoi îi interoghează pe toți oamenii care au fost ultimii care au văzut-o pe Natalia în viață.