Cazul se dovedește a fi mult mai complex decât părea la început. Toate informațiile indică faptul că Ewa a supraviețuit exploziei și s-a ascuns în pădure timp de câteva săptămâni. Dobosz găsește o cheie mică în jacheta pe care o purta Ewa.