Sânge va fi vărsat
În timp ce Deborah e nerăbdătoare să își încerce noile glume în turneu, Ava are anxietate în ceea ce privește consecințele e-mailului ei. Între timp, atunci când Jimmy încearcă să lămurească situația lui cu Kayla, amândoi ajung la Resurse Umane.