Pe piață
În timp ce se află în Los Angeles pentru a-și vinde noul spectacol de comedie ca un program special, Deborah îi oferă un rol unui fost colaborator, iar Ava are parte de niște întâlniri accidentale. Mai târziu, Jimmy pune piciorul în prag pentru Deborah.