Știu ce ai făcut data trecută
Max, Audrey și Aki au parte de noi complicații în relația lor. Kate intră într-o alianță incomodă cu un fost dușman. Julien duce singură misiunea de a o distruge pe Gossip Girl – până când o aluzie șocantă pare să indice cercul ei intim.