Reputații bune
Deși este în sfârșit noua regină de la Constance, Monet tânjește după o rivalitate reală cu Julien. Între timp, Obie îi cere ajutorul lui Julien pentru gestionarea prietenilor lor înainte de întâlnirea cu familia lui Grace.