Jocuri, trenuri și automobile
Kate, Jordan și Wendy încearcă să ascundă identitatea lui Gossip Girl de Mike, decis s-o descopere. Audrey are o cădere nervoasă după ce Max și Aki pleacă într-o călătorie fără s-o ia și pe ea.