Frumuseți în stilul anilor 1950
Mica Ava, Emma cea de 8 ani şi Destiny cea de 4 ani fac furori în stilul anilor 1950, la Beautiful Me Pageant din Gatlinburg, în Tennessee. Cine va primi coroana şi titlul suprem ?