Hollywood Stars Pageant
În New Jersey, Mia cea înnebunită după vedete, drăgălașa Kelsey și Casey cea încrezătoare se întrec pentru un contract la Hollywood. Cu o miză atât de mare, tensiunea e pe măsură.