Miss Mardi Gras Madness
Vor putea trece peste eșecuri Amiya, o profesionistă a concursurilor de frumusețe, Tori cea talentată și diva Jasmine, ca să câștige Miss Mardi Gras Madness Pageant, în Louisiana ?