Mossan este cea mai matură dintre cele patru. Dorindu-și să devină designer, ea lucrează în afara școlii. După ce Kana descoperă că Mossan vrea să se înscrie la un concurs de modă, aceasta vrea s-o ajute. Ceea ce nu-i convine lui Mossan.