Kana Koumoto - o fată veselă de 17 ani care poate fi împiedicată și băgăcioasă. Într-o zi, când petrece timp cu prietenii cei mai buni, Pets, Mossan și Hijiri, Mossan începe să facă o rachetă cu cutii goale de suc.