Într-o dimineață, Kana și cei mai buni prieteni ai ei o văd pe Hijiri sărutându-se cu studentul Toshio în mașina lui. Mai matură decât ceilalți colegi, Hijiri vrea ca Kana și prietenele ei să facă o ședință foto cu Toshio.